Отрывок: . .social classes and class cultures are fading away... The State is on the retreat, religion and the family are being privatised, a market society is imposing itse lf’ [Lipovetsky 2005: 30-31]. 35 For Jeremy Rifkin, new communication media suit the needs o f the management and marketing o f newly distributed forms o f energy. ...
Полная запись метаданных
Поле DC Значение Язык
dc.contributor.authorTomascikova S.ru
dc.contributor.authorМинистерство науки и высшего образования Российской Федерацииru
dc.contributor.authorСамарский национальный исследовательский университет им. С. П. Королева (Самарский университет)ru
dc.coverage.spatialсредства массовой информацииru
dc.coverage.spatialдигимодернизмru
dc.coverage.spatialЕДАru
dc.coverage.spatialгипермодернизмru
dc.coverage.spatialпищевая грамотностьru
dc.coverage.spatialпродукты питанияru
dc.coverage.spatialмедиаграмотностьru
dc.coverage.spatialмедийные дискурсыru
dc.coverage.spatialмассмедиаru
dc.coverage.spatialмассовая культураru
dc.coverage.spatialобраз жизниru
dc.creatorTomascikova S.ru
dc.date.issued2020ru
dc.identifierRU\НТБ СГАУ\440290ru
dc.identifier.citationTomascikova, S. Postmillennial Media – Discourses Where Food Cultures Meet Everyday Practices : monograph. - Текст : электронный / S. Tomascikova ; М-во науки и высш. образования Рос. Федерации, Самар. нац. исслед. ун-т им. С. П. Королева (Самар. ун-т). - Samara : Samara University Publishing House, 2020. - 1 файл ( 0,98 Мб). - ISBN = 978-5-7883-1470-9ru
dc.identifier.isbn978-5-7883-1470-9ru
dc.description.abstractmonograph is based on the author's research on food and foodways in the 21st century media. The author studies the relationships between food, popular culture and media within the postmillennial theoretical framework of hypermodernism and digimodernism, cru
dc.description.abstractТруды сотрудников СГАУ (электрон. версия).ru
dc.description.abstractИспользуемые программы: Adobe Acrobat.ru
dc.description.abstractГриф.ru
dc.language.isorusru
dc.publisherSamara University Publishing Houseru
dc.titlePostmillennial Media – Discourses Where Food Cultures Meet Everyday Practicesru
dc.typeTextru
dc.subject.rubbkЧ63ru
dc.subject.rugasnti19.45ru
dc.textpart. .social classes and class cultures are fading away... The State is on the retreat, religion and the family are being privatised, a market society is imposing itse lf’ [Lipovetsky 2005: 30-31]. 35 For Jeremy Rifkin, new communication media suit the needs o f the management and marketing o f newly distributed forms o f energy. ...-
Располагается в коллекциях: Монографии

Файлы этого ресурса:
Файл Размер Формат  
Tomascikova S. Postmillennial Media 2020.pdf1 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.